sms haye asheghane


شیک ترین چت روم ایران

 

رفت به سلامت من خدا نیستم بگویم 100بار توبه شکستی باز آی ، آنکه رفت به حرمت

آنچه با خود برد حق برگشت ندارد  . رفتنش مردانه نبود لا اقل مرد باشد بر نگردد «خط زدن بر من پایان من نیست آغاز بی لیاقتی توست»

.

هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم
ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد
خوش به حال تو که خودت را راحت کردی
یک خط کشیدی تنها ...
آن هم روی من

.

خیلی ها نفرین می کنن، تلافی می کنن.. اما نه.. نفرین من: الهی اونی که دوسش داری تنهات نذاره.. تلافی من: میرم تا به اون برسی، سر راهت نباشم.. راستی، قدر من دوستت داره؟!..

.

همه چیز را فروختم جز آن صندلی که جای تو بود ،
شاید .....
آن روز که برگشتی خسته باشی...!

.

اونکه فهمید همیشه کنارته و بیادت ...
اونکه نفهمید یه روز می فهمه که دیره و فقط دلش برای خوبیات تنگ می شه ....
!

.

پارسال با او زیر باران راه می افتادم ... امسال رفتن او را با دیگری زیر اشکهای خود دیدم ... شاید باران پارسال اشکهای کس دیگری بود!..



نظرات شما عزیزان:

MILAD
ساعت14:36---28 آذر 1391
سلام

مطالبت خیلی قشنگ بود ممنون

مطالبتو بیشتر کن

ممنون میشم
پاسخ:ok hatman


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,ساعت 17:15 توسط سعید| |


Power By: LoxBlog.Com